MR. Kenyatta (Lee Morgan solo) Transcribed by Jeff Helgesen (
[email protected]) http://www.shout.net/~jmh
&c Ó
6
œ Œ
‰œœœ œ ˙
Ó
&Ó
Ó
‰ œ œ#œ œ Œ Ó
œ bœ œ nœ œ bœ bœ n œ œ bœ œ nœ Œ Œ Ó œ œ œ
& ‰ œ œ #œ œ œ œ œ œ ˙ œ bœ œ œ
Œ
Œ œ bœ bœ nœ Œ œ bœ œ nœ ‰
11
Œ Ó & œ œ #œ œ œ. j œ œ 15
Œ Ó ‰ œ #œ œ œ œ bœ bœ œ œ œ œ bœ œ œ bœ œ bœ œ œ bœ œ œ b œ b œ œ œ œ œ bœ ‰ œ œœ 3
& œ #œ œ œ n œ bœ œ # œ œ #œ œ œ nœ b œ œ #œ œ #œ œ œ ‰ bœ œ #œ œ #œ œ œ nœ bœ œ #œ 20
& œ #œ œ œ nœ œ œ œ œ œ Ó 24
3
‰ œœœœœœœœœ œœœœœœœœœœœœœœœœœœŒ
3
3
6
Œ œœœœœœ œœœœœœœœœœœœœœœœœœŒ
&Ó 27
6
6
& œ œ #œ œ Œ 31
& 36
œ œ #œ 3
6
∑
œ œ œ œ œœœ #œ œ Œ 3
Ó
∑
6
‰ œ œ œ œJ œ œJ œ œ œ œ
#œ œ œ #œ #œ œ ˙. 6
Ó
6
6
˙.
Œ
œ œ œ œ #œ J J J œ œœœœ‰ œ J #œ œ
œ #œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ j œ œ œ #œ œ œ #œ j j œj &œ j j œœœ œ œ œ œ œ œ œ 41 3 From the Lee Morgan recording "Search for the New Land"
Lee Morgan solo on "Mr. Kenyatta", page 2
& #˙
Ó
‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ ‰ œ bœ œ œœœœ œ
Ó
45
3
bœ œ œ œ œ bœ œ œ b œ b œ ‰J J‰ ‰ ‰ ‰ œ œ œ œ œ œ ‰ œ bœ œ œ œ œ &‰œ œœœœœ J 50 3
œ œ œ œ b œ œj œ œ ˙ ‰ j b œ & œ œ œ œ œ bœ œ œ œ Jœ 55 3
3
Œ ‰œ œœœœœ œ ˙ J
Œ
œ œ œ œ œ œ. œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ & ‰ œ œJ œ œ #œ œ #œ œ œ œ œ J 60
& 65
˙
Ó Second set of trumpet choruses played before head . . .
Transcribed by Jeff Helgesen (
[email protected]) http://www.shout.net/~jmh
Lee Morgan solo on "Mr. Kenyatta", page 3
Solo part II (before out-chorus)
&c Œ ˙.
œ.
œ
&
˙.
œ ˙
‰Ó
œ
œ
Ó
Œ
œœœ
Œ Ó
∑
bœ œ œ ˙
Œ
œ œœœ
3
Œ
6
&Œ
œœœ˙
w
œ œœ˙
œ œœœ
œ ˙
∑ ˙.
Œ
œ bœ
∑
3
12
œ œ bœ œ bœ œ bœ œ bœ œ œ œ bœ œ œ n œ œ œ œ œ œ œ b œ œ b œ œ œ œœ œœ &‰ 3 3 3
18
œ œ bœ œ œ œ œ œ œ bœ œ bœ œ œ bœ œ œ & 3 œ bœ œ œ œ œ œ ˙. 3 22 & Œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ #œ ˙ 26
&
3
3
#œ ˙
Œ ‰ #œ œ œ œ œ œ #œ œ ˙
3
‰
#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
‰
Œ
Œ
‰œœœ‰œœœ
œ bœ œ œ bœ œ nœ œ œ œ œ ‰ œ
31
& 36
bœ œ ‰bœ œ
œ bœ œ ˙
3 œ œ œ ‰ œ œ b œ b œ . Jœ œ œ # œ œ œ œ œ œ # œ
∑
œœœœ œ œ œœ œœ œœ œ œœœ œœ œ œœ œœ œ œ œœœ œœ ‰ ‰ & 41
From the Lee Morgan recording "Search for the New Land"
Lee Morgan solo on "Mr. Kenyatta", page 4
œ œœ œœ œ œ œ œ ‰ œœ œ Œ Ó & 46
œ ‰ Jœ œ b œ œ œ œ œ œ œ œ œ b œ œ œ ˙ 3
3
œ œ bœ œ œ œ. œ œ bœ œ œ œ œ œ œ bœ œ œ Œ ‰ b œ & œ œ œ œ J œ œ œ bœ œ œ 51 3
j œ œœ & œ œ bœ œ œ #œ œ bœ œ bœ œ œ ‰ œ œ Œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Ó 55
œ œœ
œ & œ œ œ œ œ ‰ œ œJ œ ‰ Jœ œ œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œ œ Œ Ó 60
Transcribed by Jeff Helgesen (
[email protected]) http://www.shout.net/~jmh